Tuesday, May 5, 2009

"MATAHARI, BULAN DAN AKU"

" Engkau Pergi "

" Engkau Pengganti "

" dan...Temanilah Aku Disini.."

Disini aku paparkan satu keadaan masa yg tak akan berulang...bila hari ini berakhir...maka esok takkan lagi sama walaupun keadaan dan tempat tdk berubah....andai aku kembali kesini esok...adakah matahari akan bercahaya lg dengan berjuta warna yang sama bagai hari ini.?..dan adakah bulan dan bintang datang serentak seolah olah berjanji, juga seperti hari ini?. Kalaupun sama, adakah air laut ini akan pasang rendah lagi utk aku menatap mereka lagi utk esok hari...?. Mungkin keadaannya sama tapi rasa telah pun berubah....perasaan tak pernah menipu..........


- Cherating 2006 -
SyNar 2009

2 comments:

  1. ~ Begitu hidup ini, tiada yang abadi, Yang patah tumbuh, Yang hilang berganti ~ :)

    ReplyDelete
  2. Kau....telah jauh...jauh dariku...tiada lagi ruang buatku...namun harus ku akui...ada ketika...diminda kau menjelma kembali...

    ReplyDelete